Přihlašovací údaje do nového bankovnictví.

  • NOVÍ zákazníci obdrží přihlašovací údaje spolu s aktivací některého z produktů naší banky.
  • STÁVAJÍCÍ zákazníci obdrží nové přihlašovací údaje během migračního procesu, ke kterému budou individuálně vyzváni ve stávajícím bankovnictví nebo jim zavoláme z call centra.

Proč nové Sberbank Online?

Zpříjemněte si život s naším novým, jednoduchým a bezpečným internetovým bankovnictvím.

Sberbank Online Mobile

Do mobilní aplikace jsme pro Vás připravili téměř všechny funkce, které obsahuje internetová verze. Nově by Vás mohlo zajímat:

  • Přihlaste se pomocí otisku prstu, nebo také rozpoznáním obličeje
  • Odložte si rozdělanou platbu na později
  • Plaťte formou QR kódu
  • Autorizujte operace heslem nebo biometricky aplikací M-token

Stáhněte si taky naši aplikaci M-token a užijte si rychlé
a pohodlné potvrzování plateb (už žádné přepisování SMS kódů)

Časté dotazy

Zůstane mi staré bankovnictví?

Všichni společně přejdeme na nové, uživatelsky příjemnější bankovnictví.

Můžu i nadále používat svou starou aplikaci?

Společně s novým bankovnictvím Vám nabídneme i novou aplikaci do mobilních telefonů, kterou můžete plnohodnotně využívat.

Co mám udělat se svým tokenem ke starému bankovnictví?

Budeme rádi, když token přinesete, případně pošlete na nejbližší pobočku, kde se postarají o ekologickou likvidaci.

Jak si aktivuji nové bankovnictví?

Dne 1.4.2020 jsme spustili nové internetové a mobilní bankovnictví, které mohou využívat všichni NOVÍ zákazníci naší banky. Přihlašovací údaje do bankovnictví obdrží zákazníci na základě pořízení běžného nebo spořícího účtu. Migrace STÁVAJÍCÍCH zákazníků na nové bankovnictví je ve finální fázi testování a termín zahájení plánujeme v květnu 2020. K migraci na nové bankovnictví vyzveme stávající zákazníky individuálně zprávou ve stávajícím bankovnictví nebo jim zavoláme z call centra. Nové přihlašovací údaje získají během migračního procesu.

Jak se přihlásím do aplikace?

Aktivaci provedete v počítačové verzi Sberbank Online.

  • Pro první přihlášení do aplikace použijte přihlašovací jméno a heslo, které používáte pro přihlášení do Sberbank Online.
  • Zadejte ověřovací kód, který bude zaslán pomocí SMS na Váš mobilní telefon.
  • Vytvořte si 6místný PIN, kterým se dále budete přihlašovat do aplikace Sberbank Online Mobile.

Podrobnější informace naleznete v Uživatelské příručce zveřejněné na našem webu

Jak si nainstaluju mToken?

Všechny potřebné informace naleznete v Uživatelské příručce k této aplikaci

Jaké jsou limity na internetové a mobilní bankovnictví?

Pro internetové bankovnictví žádný nastavený limit není. Pro mobilní bankovnictví je limit 0 až 100.000 CZK

Co všechno nové internetové bankovnictví umí?

Nové bankovnictví je mnohem přehlednější a jednodušší na ovládání. Navíc pro přihlášení již nebudete potřebovat token. Přehled všech funkcí naleznete v Uživatelské příručce.

Ukradli mi/Ztratil jsem mobil, jak mám postupovat?

Zavolejte na naši zákaznickou linku 800 144 333, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Jak mám postupovat, když zapomenu přihlašovací údaje nebo zablokuju svoje bankovnictví?

Využijte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 133 444, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Možnosti kontaktování