Proč Sberbank Online Mobile?

Vytvořili jsme pro Vás intuitivní mobilní bankovnictví, které Vám usnadní správu Vašeho. Přihlašování a potvrzování zvládnete pomocí PINu nebo biometrického prvku. Do aplikace jsme pro Vás připravili téměř všechny funkce, které obsahuje naše internetová verze.

  • Bezpečná správa financí
  • Podpora biometriky
  • Správa produktů v mobilu
  • Jednoduchá aktivace

Potvrzujte transakce biometrikou

Podporuje Váš telefon biometriku? Práce s mobilní aplikací bude ještě jednodušší. Přihlašujte se nebo potvrzujte transakce prostřednictvím otisku prstu nebo rozpoznáním obličeje.

Spočítáme vám volné peníze

Ať už máte jeden nebo třeba 3 typy účtů, spočítáme Vám, kolik si ještě můžete dovolit utratit – třeba v příštím týdnu, nebo do další výplaty.

Správa více profilů

Máte dispoziční práva i k jinému účtu? Žádný problém, prostřednictvím aplikace se můžete jednoduše přepínat mezi profily. A to vše pod jedním přihlášením.

Plaťte formou QR kódu

Faktura s QR kódem? Úhrada nikdy nebyla jednodušší.

Geolokace

Najít nejbližší pobočku nebo bankomat je opravdu snadné.

Push notifikace

Chcete být informováni o odchozí a příchozí platbě, nebo o použití platební karty? S push notifikacemi získáte ještě větší kontrolu nad svými financemi.

Stáhněte si naši mobilní aplikaci

Stáhněte si aplikaci Sberbank Online Mobile z Google Play nebo App Store a mějte k dispozici celé naše bankovnictví v kapse.

Jak aktivovat aplikaci?

Přihlašte se
1
Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, které používáte pro internetové bankovnictví
Potvrďte kód
2
Potvrďte přihlášení SMS kódem nebo v aplikaci M-Token
Zvolte si PIN
3
Vytvořte si 6místný PIN, kterým se dále budete přihlašovat do aplikace Sberbank Online Mobile.
Hotovo!
4
A je to :) Můžete se přihlásit a začít používat naše bankovnictví do kapsy.

Časté dotazy

Pro jaké platformy je mobilní bankovnictví dostupné?

Nabízíme mobilní aplikaci pro telefony s operačním systémem iOS a Android.

Jaké jsou maximální transakční limity?

Pro mobilní aplikaci je možné nastavit maximální denní limit 100 000 CZK.

Na kolika zařízení je možné mít aktivovanou mobilní aplikaci?

Mobilní aplikaci je možné mít aktivní až na 5 zařízeních

Co dělat, když si nepamatuji PIN?

V případě zapomenutí PINu aplikaci jednoduše z telefonu odeberte a stáhněte znovu. Proveďte registraci prostřednictvím svých přihlašovacích údajů a zvolte si PIN nový.

Je možné místo PINu používat biometriku?

Pokud Váš telefon podporuje biometriku, je možné si ji v mobilní aplikaci v sekci Nastavení – Zabezpečení aktivovat.

Co dělat, když mám nový telefon?

V případě nového telefonu je nutné si aplikaci stáhnout a znovu provést aktivaci zadáním přihlašovacích údajů do internetového bankovnictví. Nezapomeňte následně odebrat vazbu na starý telefon v internetovém bankovnictví v sekci Nastavení – Zabezpečení.

Co dělat, když potřebuji zablokovat mobilní aplikaci?

Využijte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 133 444, případně navštivte nejbližší pobočku a my to s Vámi vyřešíme.

Možnosti kontaktování